Apaiteiseis HARDWARE kai linux

Nicholas K. Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Thu Apr 29 16:14:39 EEST 2004

Harris Kosmidhs wrote:

>Kai go douleuo se paromoi susthma. Alla paei polu kala. (exo 192MB RAM).
>Fusika oute dianoh8hka na balo Gnome/KDE alla ton polu kalo kai grhgoro
>fvwm2. Epishs de xrhsimoopoio Konqueror alla mozilla.
>
>To xrhsimopoio omos gia aples douleis, ssh/WWW/latex ktl.
>
>On Tue, 27 Apr 2004, [iso-8859-7] Μάριος Κ. wrote:

[snip]

Proswpikh empiria... Se enan PIII/450 me 256Mb RAM / 100MHz kai enan
panarxaio Quantum Fireball 10Gb @ 5200RPM exw balei panw Fedora Core 1
kai to KDE 3.1.4 fortwnei se < 10 sec. Epeidh o en logw ypologisths
paizei kai rolo home server trexei panw ta kerata toy (apache2, mysql,
nfs, smbd, ftpd, sshd kai to miso sympan peripou :p ), opote den ti8etai
8ema trellou fortiou toy systhmatos. To na kanei to KMail 5 lepta na
anoiksei me bazei se alles skepseis... Mhpws to DMA toy diskou einai
off? Me ena hdparm mporeis na to deis. Alliws yparxei kai h 5%
pi8anothta to problhma na einai hardware. Exw dei PC na mhn 8elei me
tipota na tou perasw linux epanw. Mia pou to pernaga, mia pou pa8aine
thn frikh tou ki arxize na xanei sta kala ka8oumena apo diktyo mexri
kartes. Mhxanhmata toy diabolou... :)

Nikolaos K. Dionysopoulos
nikosdion papaki yahoo teleia gr