Ðñüâëçìá: ÁëëáãÞ áðï êëáóéêÞ ïèüíç óå TFT

kostas karadamoglou_k at yahoo.gr
Wed Apr 28 15:12:16 EEST 2004

Καλημέρα,
Έχω ένα πρόβλημα και θέλω αν ξέρετε πώς θα το λύσω.

Αυτή την στιγμή έχω στον υπολογιστή μου 2 λειτουργικά winXP και red hat 9.
Όταν έκανα εγκατάσταση τo red hat δεν είχα κανένα πρόβλημα με την κλασσική
οθόνη που είχα (καθοδικού σωλήνα).
Μόλις την άλλαξα με μία TFT συγκεκριμένα την FUJITSU SIEMENS 3814 FA,
αρχίσαν τα προβλήματα!!!
Όταν κάνω boot στα linux και μετά το init του linux η οθόνη βγάζει το μήνυμα
"video format not supported".
Τί πρέπει να κάνω για να ξαναδουλέψω στο linux. Κάποιος μου είπε οτι πρεπεί
τα Xconfig files. Πως θα γίνει όμως αφού δεν μπορώ να κάνω boot στα linux
άρα δεν μπορώ να αλλάξω αυτά τα αρχεία.
Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω να στείλετε την λύση σωστα τεκμηριωμένη γιατι
δεν ξέρω καλά το linux.

Ευχαριστώ Πολύ,
Κώστας Καραδάμογλου

Υστερόγραφο: Το καλοκαίρι σκέφτομαι να αγοράσω φορητό υπολογιστή. Ξέρετε αν
θα αντιμετωπίσω πρόβλημα με την TFT οθόνη. Εάν νάι, τί πρέπει να προσέξω.