write to ntfs ?

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Tue Apr 27 22:17:25 EEST 2004

On Tue, 27 Apr 2004, Someone wrote:

> alla to problhma mou einai oti terastio megethos ton arxeion mou einai
> se ntfs kai ousiastika den mporo na paikso me auta apo linux.

 H lysh einai aplh. Mikraineis to ntfs partition, megalwneis to linux
partition kai bazeis ta megala arxeia sto linux. Etsi den ti8ete 8ema gia
to linux na diabasei ntfs, alla gia ta windows na diabasoun ext2 h oti
allo exeis sto linux. Se metepeita fash mporeis na sbhseis kai entelws ta
windows wste na mhn exeis kanena problhma na doun ta arxeia tou linux.