OpenOffice.org greek spell check fonts

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Tue Apr 27 13:33:07 EEST 2004

Steve Stavropoulos said:

> An mporeis 3anasteile to mynhma sou me swstes ry8miseis ellhnikwn
> (iso-8859-7 kai oxi 1). Epishs, an 8es to screenshot na mporei na dei3ei
> kati, swsto ws png kai oxi ws jpg. Pi8anotata 8a bgei kai mikrotero se
> mege8os etsi :)

<rant>
Gmt... to katarameno to webmail pou anagkazomai na xrhsimopoiw apo th
douleia bazei o,ti encoding 8elei. :-(
</rant>

Loipon to problhma einai oti de paizei o ellhnikos or8ografos. Pio
sygkekrimena, deixnei san OLES oi Ellhnikes lekseis na einai la8os, DEN
exei na proteinei tipota sto context menu (right-click panw sth leksh),
kai DEN emfanizei tipota apolytws mesa sto para8yro tou spell checker.

Pisteyw oti to lexiko (el_GR.dic kai .aff) exei egkatasta8ei swsta, mias
kai to OpenOffice.org deixnei to xarakthristiko mple check mark dipla apo
to "Greek" sto menu twn available languages.

Ayta leei to dpkg:
debian:~# dpkg -l | grep openoffice
ii  openoffice.org 1.1.1-2        high-quality office productivity
ii  openoffice.org 1.1.1-2        OpenOffice.org office suite binary
ii  openoffice.org 1.1.0+1.1.1rc3 Debian specific parts of
ii  openoffice.org 1.1.1-2        Greek language package for
ii  openoffice.org 1.1.1-2        English (US) language package for
ii  openoffice.org 1.1.1-2        English (US) Thesaurus for

...alla to lexiko to ebala me to xeri (den einai meros tou Greek language
pack gia kapoio logo).

Oso gia to screenshot, o,ti xreiazetai na deiksei to deixnei (dhl. pantelh
apousia opoioudhpote font/garbage estw sto spell check window, kai oti
spell check gia thn ellhnikh glwssa einai ontws energopoihmeno).

To ksanastelnw kai me ligo kalyterh analysh pantws.

Eyxaristw!

-A