ext2 i ext3 gia desktop PC

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Tue Apr 27 12:03:45 EEST 2004

On Tue, 27 Apr 2004 alekoo123 at freemail.gr wrote:

> edw thelw na kanw mia parethesi.Logo tou exo Linux se laptop opos
> katalavenete(exw acpi) me diakopi reymatos anavi to labaki tis battarias
> ;-) afto simeni oti isos kalivome kai me ext3 mias pou then thelw na
> zorizw ton disko sto laptop.  I erotisi pou thelw na kano edo kai na paw
> to thema ligo parapera einai i eksis:
>  reiser i ext3? Giati edaxi re pedia, lene oti ama exeis polla mikra
> arxia einai kalitero to reiser(diavasa oti einai kalitero mono me polla
> MIKRA arxia kai oxi genika me polla arxia..diorthoste me an kano
> [...]

 Diabase ayto: http://www.gurulabs.com/ext3-reiserfs.html

(egw pantws protimw to ext3 kai sta pampolla mhxanhmata pou to exw den
exei emfanisei pote kanena problhma. Apo desktops me hli8ious xrhstes pou
gia na kleisoun to pc to bgazoun apo to reyma mexri servers, h apodosh
tou kai h a3iopistia tou einai a3io8aymasth)