ext2 i ext3 gia desktop PC

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Tue Apr 27 11:26:32 EEST 2004

Για να καταλάβεις κάποια πράγματα καλύτερα θα πρέπει να διαβάσεις την
μορφοποίηση των παραπάνω fs ξεκινώντας ίσως από το fat και συνεχίζοντας
προς τα πιο πρόσφατα ext3 ή ακόμα και το ufs του solaris ή ακόμα τα
διάφορα format οπτικών δίσκων κ.λ.π. Αναφέρω από την αρχή γιατί έτσι
μόνο θα κατανοήσεις γιατί έχουμε διαφορετικά fs και όχι ένα τέλειο.
Σίγουρα ΔΕΝ θα πρέπει να διαβάσεις μόνο για laptop αφού αυτό είναι
σημαντικό λάθος. Για ένα λειτουργικό σύστημα το που βρίσκεται ένας
δίσκος δεν τον ενδιαφέρει καθόλου. Δηλαδή είτε έχεις ext3 σε δίσκο
laptop είτε σε desktop pc το λειτουργικό ΔΕΝ αλλάζει καθόλου τον τρόπο
με τον οποίο διαβάζει ή γράφει στα διάφορα format.

Οπότε οι ερωτήσεις του τύπου καλύτερο για εκεί είναι αυτό είναι εντελώς
λάθος. Όπως λάθος είναι και η διανομή τάδε σε τάδε format παίζει και σε
αυτήν δεν παίζει. Μην ξεχνάτε ότι linux είναι ο kernel και μας
ενδιαφέρει μόνο τι format υποστηρίζει ο kernel στην έκδοση που είναι.

Υ.Γ. Εγώ έχω mandrake 9.2 με ext3 στο laptop - κανένα πρόβλημα πουθενά.
Κάνω και που και που κανώ shutdown -rF για τυχόν προβλήματα αλλά πάντα
περνάει χωρίς κανένα πρόβλημα. Και δουλεύω στο laptop περίπου 10 με 12
ώρες την ημέρα.

O/H alekoo123 at freemail.gr έγραψε: