Logistiko paketo gia Linux -DIORTHOSI

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Thu Apr 22 01:55:10 EEST 2004

Στις Τετ 21 Απρ 2004 19:46, γράψατε:> Στις 20/Απρ/2004, ημέρα Τρίτη και ώρα 10:48, ο/η Nikolaos Ladis έγραψε:> > Στις Δευ 19 Απρ 2004 16:22, ο/η George Bourozikas έγραψε:> > > Για "βαρύ" πακέτο διεθνών προδιαγραφών που χρειάζεται, όμως, αρκετές>> > > ρυθμίσεις, κοίταξε το SQL-LEDGER: http://www.sql-ledger.org/>>>> > > Φιλικά,Γιώργος> >> > Καλημέρα, Το είδα και φαίνεται να είναι καλό ( αν και του λείπει η> > Ελληνική γλώσσα),>> Η Ελληνική απόδοση δεν είναι κάτι το ιδιαίτερα δύσκολο, μπορεί να> ετοιμαστεί σε βασικό επίπεδο από 1 μεταφραστή και με  συνεργασία 2-3> ατόμων (γνώστες ελληνικού λογιστικού σχεδίου) να προστεθούν τα> απαραίτητα για να πάρει έγκριση από το υπουργείο, αν χρειάζεται κάτι> τέτοιο.>> δείτε το αρχείο γλώσσας που στέλνω (έτοιμο προς μετάφραση!)
Δεν διαφωνώ καθόλου. άλλωστε το έχω ήδη στήσει και από αυτό που βλέπω ειναι πολύ promishing. Μετάφραση ξεκίνησα και εγώ να κάνω, αλλά νομίζω ότι είναι παραπάνω από τις δυνατότητες μου όσον αφορά τα  templates. Αυτά μάλλον   πρέπει να μεταφραστούν ή να γίνει επίβλεψη από λογιστές.Τα υπόλοιπα δεν βλέπω να είναι πρόβλημα. Όσον αφορά την έγκριση, αν και ξέρω σίγουρα ότι πρέπει να υπάρξει, δεν ξέρω καθόλου τι προυποθέσεις πρέπει να έχουν τα προγράματα για να την πάρουν. Ένας σκόπελος είναι το σύστημα να μπορεί να συνεργαστεί με αυτό το κολοκύθι μηχάνημα που υποχρεώνουν τις εταιρίες να βάλουν για την θεώρηση των στοιχείων. Ένας άλλος είναι να μην μπορεί η εταιρία να παρέμβει και να αλλοιώσει τα στοιχεία που καταχωρούνται στο πρόγραμμα.
Από έκει και πέρα η δομή του προγράμματος δεν διαφέρει και πολύ από ένα κανονικό commercial πακέτο που το πληρώνεις αρκετές εκατοντάδες ευρώ στην αγορά.
Φιλικά Νίκος Λαδής