SOLVED: Sound problem.

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Wed Apr 21 13:38:22 EEST 2004

Geia xara kai pali se olous kai oles sti lista,
Prin apo kairo me eixe apasxolisei to thema MIDI sto linux. Telika
lythike os eksis se mandrake 9.2 alla omos syntoma kai se LFS giati ayto
einai pou me kaiei.

Afou mono tou to mandrake vrike tin karta kai evale ta settings tis sto
modules.conf, antegrapsa  apo toCD me tous Winblow$ drivers ena arxeio
pou legetai CT4MGM.SF2 sto /etc/midi kai katopin etreksa sfxload
/etc/midi/CT4MGM.SF2 kai katopin to rosegarden.

Tora sto rosegarden gia na mou paiksei to midi sta studio settings
prepei kaneis na valei gia ti bank sto soundcard synth to general midi
kai meta save os default studio.

Apo ekei kai meta fantasia na exei kaneis gia na synthesei. Syntoma tha
grapso odigies kai giato noteedit gia na mporei eykola kaneis na kanei
ti douleia tou mia pou to score editor tou rosegarden pasxei se sxesi me
to noteedit alla omos to noteedit einai mono score editor kai tipota
allo. Opote meta paei os midi import sto rosegarden gia parapera
epeksergasia.

Elpizo na voithisa kapoious pou talaipoountai opos ki ego me ti mousiki
sti linux xoris na vgazoun akri.

Filika
  Stamatis