2o ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ/ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (ΕΛ/ΛΑΚ)

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Wed Apr 21 02:38:51 EEST 2004

Βαγγέλη,

μπορούμε να έχουμε κάποια γωνιά για τα software patents?
Έχω μερικές μεγάλες αφίσες και αρκετές σκέψεις να μοιράσω =)

Έχει κανείς πρόσβαση σε κάποιο φωτοτυπικό μηχάνημα για να βγάλουμε
φωτοτυπίες; Αν ναι, μπορώ να ετοιμάσω κάτι να το μοιράσουμε.

Δημήτρης

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: subbie at jabber.org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)