inernet problem

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Tue Apr 20 21:30:33 EEST 2004

Στις 20/Απρ/2004, ημέρα Τρίτη και ώρα 17:08, ο/η pazuzu έγραψε:
> exo to exis problima:
> syndeomai kanonika sto internet alla den litourgoun orismena
> pragmata.Gia paradigma den mporo na kano download apo link, den
> litourgoun ta buttons opos px sto google, den anigi to hotmail.
> mipos ftei kapia ri8misi sto kppp;
> exo redhat 9.
> opios kseri kati as boi8isi,THANKS
pithano provlima tou mozilla (gtk+ builds ktl)

dokimase ton epiphany (gnome) apo
menu->diadiktyo(internet)->perissoteres efarmoges diadiktyoy(more
internet applications)->periigitis istoselidwn(web browser)

an thelis na anoigis ton epiphany apo to eikonidio tou panel
kane dexi klik pano se auto, epelexe idiotites kai allaxe tin entoli se
epiphany %u kai to onoma apo "mozilla" se "epiphany" (to deytero den
einai aparaitito).

An den exeis gnome dokimase (kde) konqueror na deis an paramenei to
provlima.

an thelis na meineis sto mozilla katevase mia pio kainourgia ekdosi
(1.6)