Ελληνικά στο συγχρονισμό ατζέντας nokia 6210 mobile με kandy , kaddressbook

Dimitris Stasinopoulos dimitris at project-xerxes.org
Mon Apr 19 21:36:52 EEST 2004

On Monday 19 April 2004 21:22, Haris Koutsouris wrote:
> Η σύνδεση είναι μέσω irda σε ACER ASPIRE 1350 (χωρίς dongle) και η μπάρα
> είναι στο 0% και δεν αλλάζει τιμή απλά σβήνει.

Ερώτηση κρίσεως: Πόση ώρα περίμενες; Άλλοι χρήστες μου έχουν πει ότι γενικά με
IRDA είναι πολύ αργό (==μέχρι και 2 λεπτα για να διαβάσει την πρώτη
εγγραφή!), ενώ εγώ πχ. που δουλεύω ένα 6310i με Bluetooth πάει σφαίρα...

Δημήτρης

--
"The end of time is reached around the year 8000, by which time we expect Qt
to be obsolete."

- QT Documention, qdate.html#details