Ελληνικά στο συγχρονισμό ατζέντας nokia 6210 mobile με kandy , kaddressbook

Dimitris Stasinopoulos dimitris at project-xerxes.org
Sat Apr 17 15:29:23 EEST 2004

On Saturday 17 April 2004 14:39, Haris Koutsouris wrote:> καλησπέρα,> Προσπαθώ να συγχρονίσω την ατζέντα του κινητού μου με την ατζέντα του> KDE (Kaddressbook). Το πρόγραμμα συγχρονισμού που χρησιμοποιώ είναι το> γνωστό kandy του KDE. Το λειτουργικό είναι Debian Sarge και η> κωδικοσελίδα του KDE session LANG=el_GR.UTF-8. Οι ελληνικοί χαρακτήρες> δυστυχώς δεν μεταφέρονται σωστά προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.>  Έχει δοκιμασει κάποιος να κάνει συγχρονισμό; Υποπτεύομαι ότι το κινητο> θα χρησιμοποιεί 437 κωδικοσελίδα, υπάρχει καμια ιδέα;> ευχαριστώ>> Φιλικά>> Χάρης
Μπορείς να δοκιμάσεις το KnokiiSync. Τό έχω γράψει ακριβώς για αυτόν το λόγο (δεν έβρισκα πρόγραμμα που να συγχρονιζει σωστά τα ελληνικά σε KDE). Αν έχεις KDE 3.1.x θα παίξει άμεσα, ενώ θέλει λίγο δουλειά για να το κάνω port σε 3.2
http://www.sf.net/projects/knokiisync
Δημήτρης
-- A novice once asked the Zen Master:"Master, does Emacs have the Buddha nature?" And the Master replied:"I don't see why not.  It's got bloody well everything else."