scsi emulation óå Slackware9.1

Παναγιώτης orcristlin at freemail.gr
Fri Apr 16 15:15:26 EEST 2004

Καλησπέρα σε όλους. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο καλύτερα γίνεται περιγραφικός: κατά την εγκατάσταση Slackware9.1 σε laptop με combo DVD-CDWRITER, επέλεξα να έχω το CD scsi emulated. Στη συνέχεια έκανα το symbolic link cdrom να βλέπει το device sr0 και τα data CDs διαβάζονται χωρίς πρόβλημα (το ίδιο και τα DVD). Όταν όμως βάζω ένα audio cd και πάω να το δώ από τον Konqueror ή από το Audio CD Creator, μόνον σαν root τα καταφέρνω. Άλλαξα τις άδειες του /dev/sr0 έτσι ώστε οι πάντες να έχουν πρόσβαση αλλά τίποτα. Τι μπορεί να γίνει;
Και κάτι άλλο: είναι όντως καλύτερο να είναι τα CD scsi emulated; Αν όχι, να το καταργήσω και να ξενιάσω.
Ευχαριστώ προκαταβολικά και καλό Σαββατοκύριακο.