Συνάντηση e-patents την Κυριακή πριν το ΕΛΛΑΚ (25/4)

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Fri Apr 16 10:08:05 EEST 2004

Καλημέρα σε όλους.

  Σε αυτήν την συνάντηση θα μας δοθεί η ευκαιρία να ενημερωθούμε γύρω
από το θέμα και να οργανώσουμε τις κινήσεις μας και τις πρωτοβουλίες μας
στην Ελλάδα και Ευρώπη ως σύλλογος. Το θέμα είναι πραγματικά πολύ
ενδιαφέρον και πολύ σημαντικό, και περιμένουμε όσους μπορούν και
ενδιαφέρονται να συμμετέχουν. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καλύψουμε
είναι η αναζήτηση ενός χώρου που θα καλύπει τις ανάγκες μας.

Περιμένω προτάσεις για τον χώρο ώστε να κλείσουμε το μέρος. Οι μέρες
είναι λίγες μέχρι τότε για αυτό θα πρέπει να μην χρονοτριβούμε καθόλου.
  Όποιος έχει κάποια καλή ιδέα να την πει. Προσωπικά ψάχνω για μία
αίθουσα κοντά στην Ομόνοια, όταν θα έχω νεότερα θα ενημερώσω πάλι την λίστα.

O/H glezos at ceid.upatras.gr έγραψε: