NETMOD HOWTO

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Apr 16 01:09:23 EEST 2004

Στις Παρ 16 Απρ 2004 12:03 πμ, ο/η eya έγραψε:
> Επειδή δε θελω να ταλαιπωρήσω τη λίστα με ζητήματα που έχουν συζητηθεί
> ξανά και ξανά θα μπορούσε κάποιος να στείλει αν υπάρχει ένα link με
> ολοκληρωμένο οδηγό για το NETMOD και όποια τυχόν προβλήματα μπορούν να
> υπάρξουν?Τις οδηγίες της INTRACOM τις ακολούθησα αλλά το KINTERNET δε
> φαίνεται να πείθεται και το KPPP μου βγάζει ένα πρόβλημα.
> Επίσης τι ακριβώς πρέπει να κάνω για να δει το SUSE 9.0 τους
> παραθυρικούς φακέλους με ελληνικούς χαρακτήρες?
> (Ελπιζω να μη φόρτωσα τη λίστα με το διπλάσιο του email αλλά αναγκάστηκα
> να το ξαναστείλω γιατί ο νόρτονας μου είπε ότι δεν εστάλει)

1. Πέτα τις οδηγίες της Intracom στα σκουπίδια. Είναι για πολύ παλιά συστήματα
(καμία σχέση με 2.6, hotplug κλπ.)
2. Σύνδεσέ το, δεν θέλει και πολλά-πολλά.
3. Κοίτα για το /dev/ttyXX που αντιστοιχεί στο netmod. (άν έχεις 2.6 και usb
netmod, υπάρχει μία λεπτομέρεια).
4. Βάλε το σωστό '/dev/ttyXX' όνομα στο kppp.
5. Άσε μόνο τo ΑΤΖ σαν initialization string.
6. Δοκίμασέ το..