Sound problem.

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Thu Apr 15 13:41:49 EEST 2004

>An ke den exw xrisimopoiisei to programma pou les me gentoo ke alsa to
>sfxload fenete na douleyei mia xara alla mono me pyrina 2.4. Me pyrina
>2.6 den mporei na fortosei ta soundfonts.

2.4 xrisimopoio outos i allos. apla thelo ena mixanima dedicated mono
gia mousiki alla omos xoris na emplekso pouthena ta dyspepta (
Winblow$). Afou yparxoun pleon programmata gia mousiki sto linux giati
na min ta xrisimopoiiso.
 Gia osous endiaferontai yparxei kaito noteedit.

>Sto alsa installation guide  tou gentoo
>(http://www.gentoo.org/doc/en/alsa-guide.xml) dinei odigies gia tin
>xrisi tou midi me alsa sygekrimena gia kartes SB.

Molis to eida to ektyposa na to do sto spiti me tin isyxia mou kai na
sas apantiso ayrio me ta apotelesmata.
Nomizo oti yparxoun arketa atoma pou exoun linux kaitheloun na
asxolithoun me ti mousiki.
Etsi tha apantiso me ti lysi pou tha prokypsei gia na asxolithoun kai
alloi me ti mousiki.
 Filika
  Stamatis