kalimera

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed Apr 14 08:56:31 EEST 2004

On Wed, 14 Apr 2004 03:37:20 +0300
"George Pap" <mares_plana at hotmail.com> wrote:

> giwrgo me lene kai kanw mia ptyxiaki panw stin vrml.xerete kanena > vivlio sta ellinika gia tiin  vrml? eyxaristw

* Ma8ete VRML se mish wra (me dialeimma gia faghto)
* VRML gia hli8ious, ekdosh pempth (me polles eikones kai pio megala grammata apo thn tetarth ekdosh)
* VRML gia atoma poy kataferan na ftasoun sto ptyxio xwris na ma8oun leksh agglika

Ola einai mia eygenikh prosfora twn ekdosewn Gkiourda.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998305
IT Support Center
Aristotles University of Thessaloniki, GREECE