Epigon, Voithia Gia Egkatastasi LAN Printer

armaos armaos at btinternet.com
Fri Apr 9 16:37:30 EEST 2004

On Fri, 9 Apr 2004 13:54:11 +0300
George Kyriazis <george at kapatrading.com> wrote:

> Kalispera se olous kai xronia polla!
>
> Proxthes egkatestisa ta Suse sto PC mou (meta apo ta miria provlimata pou ixa
> tosa xronia me ta Windows).
>
> Exo kolisi sto eksis simio: Sindeome me direct cable se ean allo PC pou trexi
> me WinXP. To PC afto exi enan ektipoti. Ti settings prepi na valo sto PC mou
> pou exi Linux gia na mporeso na kano ektiposis meso LAN?? Exo dokimasi ta
> panta alla tipota. (Epikinonia me to allo PC exo kanonika)
>
> PLEASE voithiste me!!!!
>
> Efxaristo prokatavolika!!
>
> Giorgos

Kalhspera Giwrgh,

Den einai toso tragika ta pragmata ;)
Gia pame na doume..

Xreiazetai prwta apo ola na kaneis share ton printer sto m$ box. Kapoio apo ta tabs tou 8a leei SHARING, enable it kai dwstou kai ena
onoma tou ermou na ton fwnazoume kapws. Meta pas kai bazeis thn samba sou sto linuxokouto na milaei sta resources sto m$ box.
www.tldp.org kai SAMBA-HOWTO kalh arxh (ypo8etw oti den to exeis dei).  Otan katafereis na settareis ton user kai ta passwords
kai milas pia sta m$ resources apo to linuxokouto phgaine sto yast ( mia pou prox8es ebales suse mallon to latreueis) kai  bale
Print via SMB network server.  Exei kapoia fields na settareis, tsiba to lookup, 8a kanei kati spatanies ekei pera kai 8a 3erasei to
onoma tou remote share. (synh8ws kati san servername.mshome.net)  Next, Test Remote SMB access kai an auto doulepsei *logika*
eisai ok, ;)  Ean oxi, exeis h' problhma sto auth setup (sto samba side) h' xreiazetai na 3ylwseis to domain field apo to servername.mshome.net kai na afhseis mono to servername. (einai known prob, even reported sto suse knowledgebase, exei na kanei me naming services) Cups gia spooler meta (yast comes handy once again) and you're rolling  ;)

Ean den 8eleis SAMBA (giati eisai paranoikos isws san ton author) boreis na pai3eis me LPR kai Unix Print Services sto m$kouto.
Prose3e edw oti to suse exei PROBLHMA an exeis sto systhma KAI LPR setup kai CUPS (epishs reported prob)
Yparxei ena package filters pou 8elei 3yllwma, auto exei bei gia support se kati GDI printers, xreiazetai omws to lpdfilter gia na pai3ei
pou me thn seira tou xreiazetai to lprng.  To opoio omws kanei conflict me to cups.  Ara xreiazetai 3ylwma to filters kai use to cups-client.
Psa3e to support database sthn suse gia printer problems kai 8a sou skasei sigoura.

Epistrefontas twra sto deutero solution (to non samba one) xreiazetai na pas kai na kaneis enable apo ta services tou m$koutou  to
TCP/IP Unix Print Services (or something like that - den exw edw gyrw m$kouto na koita3w,sorry)  Meta apo auto pas pisw sto suse sou
(8ymomaste edw pali oti an pas na pai3eis me LPR DEN 8a exeis kai cups parallhla) kai settareis ton printer opws ekanes kai prin alla
gia LPR this time kai OXI samba. (8a kanei pali tis spatanies tou kai 8a brei ton printer sto m$kouto)

Apo ekei kai pera typwneis kanonika apo opoudhpote, kane edw ena note oti an den exeis balei to service sto xp box na arxizei automata sto reboot DEN 8a arxisei kai fysika o printer den 8a einai prosbasimos apo to suse side.

AN doulepsei kati apo ola auta (kataxlwmo to kobw :P )  kane ena post me [SOLVED]  mazi me to subject giati den nomizw na katsei
kaneis na ta 3anagrapsei. An pali den doulepsei boreite na er8ete 9:00-17:00  monday to friday na mas ftysete :)

ps: Se debian btw einai APEIRWS pio eukolo/omorfo/leitourgiko to solution sto idio senario ;-)

Elpizw na se boh8hsoun auta,

armaos