Ανάλυση οθόνης με Mandrake9.2 σε laptop

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Thu Apr 8 10:45:05 EEST 2004

O/H Παναγιώτης έγραψε:
> Καλλημέρα σε όλους και καλλές γιορτές.
> Έχω το Mandrake9.2 σε laptop με κάρτα γραφικών την ATI Radeon 9000 Mobility και δεν μπορώ ν' αλλάξω την ανάλυση της οθόνης.
> Κατά την εγκατάσταση άφησα οθόνη αυτήν που πρότεινε-Flat 1027X768 και driver επίσης αυτόν που πρότεινε-radeon κάτι.   > Η οθόνη εμφανίζεται τελικά με ανάλυση πολύ υψηλότερη από 1024Χ768
και δεν αλλάζει με τίποτα από τα εργαλεία ρυθμίσεων
> του Mandrake9.2, με αποτέλεσμα φυσικά να μου βγαίνουν τα μάτια. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Έχω ακριβώς την ίδια σύνθεση στο laptop που χρησιμοποιώ στην δουλειά.
Το εργαλείο του mandrake λέγεται XFdrake και δοκίμασε μέσα από αυτό.
Εάν δεν καταφέρεις κάτι γύρισέ το σε κονσόλα και σκότωσε το γραφικό και
τρέξε
πάλι το εργαλείο. Εάν και πάλι δεν γίνει κάτι τρέξε την εντολή xf86config.
Εάν και πάλι δεν γίνει κάτι δες τα δικαιώματα στο αρχείο
/etc/X11/XF86Config-4
έαν έχεις επιλέξει τον XFree86-server-4.3-24 ή απλά άνοιξε το αρχείο και
δες μέσα τι γράφει.