ÁíÜëõóç ïèüíçò ìå Mandrake9.2 óå laptop

Παναγιώτης orcristlin at freemail.gr
Thu Apr 8 08:27:21 EEST 2004

Καλλημέρα σε όλους και καλλές γιορτές.
Έχω το Mandrake9.2 σε laptop με κάρτα γραφικών την ATI Radeon 9000 Mobility και δεν μπορώ ν' αλλάξω την ανάλυση της οθόνης. Κατά την εγκατάσταση άφησα οθόνη αυτήν που πρότεινε-Flat 1027X768 και driver επίσης αυτόν που πρότεινε-radeon κάτι. Η οθόνη εμφανίζεται τελικά με ανάλυση πολύ υψηλότερη από 1024Χ768 και δεν αλλάζει με τίποτα από τα εργαλεία ρυθμίσεων του Mandrake9.2, με αποτέλεσμα φυσικά να μου βγαίνουν τα μάτια. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.