Cisco Air LMC 352 pcmcia + Debian

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Sun Apr 4 00:19:53 EEST 2004

On Saturday 03 April 2004 22:50, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:
> Απλά προσπαθώ να την σετάρω με σκοπό να τρέξει είτε στο awmn είτε σε
> οποιδήποτε άλλο wireless δίκτυο. (Για την ακρίβεια φεύγω για Μασσαλία
> σε 2 εβδομάδες και σκέφτομαι να συνδεθώ στο εκεί δίκτυο τους). Έκανα
> κάποια post στο φόρουμ του awmn αλλά δεν υπήρξε ανταπόκριση. Αν
> κάποιος έχει ασχοληθεί με το θέμα και γνωρίζει πχ ποιά πακέτα
> χρειάζονται στο debian για υποστήριξη wireless ευπρόσδεκτες οι όποιες
> πληροφορίες. Ούτως ή άλλως ακολουθώ τις οδηγίες της Cisco για την
> εγκατάσταση,απλά ρωτάω μήπως κάποιος το χει ξανακάνει πριν από μένα
> για αποφυγή τυχόν λαθών.

Ακόμα δεν έχω καταλάβει αν τελικά έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι (τι;
πώς;) και έχεις αποτύχει.

Πάντως εγώ μια builtin WiFi που έχω στο ThinkPad μου και μια PCMCIA
Orinoco που είχα χρησιμοποιήσει κάποιο φεγγάρι, τις χρησιμοποιούσα με
ένα απλό
[0] modprobe <driver>
[1] /sbin/dhclient wlan0

Το να κάτσει να σου πει κάποιος ακριβώς πώς πρέπει να επιτύχεις ό,τι
πιθανόν προσπαθείς να επιτύχεις, είναι πολύ πιο δύσκολο απ'το να μας
πεις ακριβώς ΤΙ θες να κάνεις, ΤΙ έχεις κάνει, και τι συμβαίνει, δηλαδή
πού έχεις κολλήσει και θες βοήθεια.

Με AWMN πάντως δεν έχω ασχοληθεί προς το παρόν, άρα και δε μπορώ να
βοηθήσω περισσότερο.

-Α