Sendmail

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Apr 2 04:18:49 EEST 2004

On 2004-04-01 13:20, Μπαλάσκας Ευάγγελος <ebalaskas at edu.teiath.gr> wrote:
> Έχω ρυθμίσει το sendmail με την παρακάτω ρύθμιση:
>
> define(`confPRIVACY_FLAGS', `needmailhelo')dnl
>
> Γνωρίζει κανείς πως μπορώ να ελέγχω εάν η απάντηση στο helo είναι
> πραγματικό dns name και όχι κάτι της μορφής aaa.aaa;

Τι θα κερδίσεις μ' αυτό;

Εκτός από το να κόψει το Sendmail σου κάποια μηνύματα, επιβαρύνοντας
όμως ΚΑΘΕ μήνυμα που περνάει από πάνω του με την καθυστέρηση ενός (ή
περισσότερων) DNS lookup, δεν υπάρχει ιδιαίτερο κέρδος.

Έτσι κι αλλιώς, ακόμη κι αν το μήνυμα καταλήξει σε valid mailbox, στις
επικεφαλίδες του θα λέει κάτι σαν:

            by thalia.otenet.gr (8.12.10/8.12.10) with ESMTP id i321AJ93026148
            for <keramida at ceid.upatras.gr>; Fri, 2 Apr 2004 04:10:20 +0300 (EEST)

Πρόσεξε το gothmog.gr στην πρώτη γραμμή.  Είναι το hostname που έδωσα με
το χέρι σε μια EHLO εντολή.  Το Sendmail το κρατάει μεν στην επικεφαλίδα
αλλά σε παρενθέσεις βάζει και το κανονικό hostname [όπως και το κανονικό
IP address], οπότε δεν χάνεις τίποτα που δεν είναι valid hostname το
gothmog.gr -- όλη η απαραίτητη πληροφορία για tracking του μηνύματος
υπάρχει στις επικεφαλίδες του.

- Γιώργος