Debian no more

Kefalas Apostolos akef at freemail.gr
Thu Apr 1 17:45:34 EEST 2004

Κι εγώ με την σειρά μου να  εξομολογηθώ κάτι που εδώ και καιρό με βασανίζει και δεν κοιμαμαι πια τα βράδια και σβήνω στο ουϊσκι τα σημάδια (!!!!) είναι οτι η στην πραγματικότητα δουλεύω για την SUN και κλέβω κώδικα από τον kernel του Linux και της τον δίνω για να τον ενσωματώνει στο δικό της λειτουργικό που ετοιμάζεται και θα κυκλοφορήσει μέσα στο καλοκαίρι.
Ευχαριστώ κι εγώ για την συνεργασία σας (χεχεχεχεχεχ)
Στις Πεμ 01 Απρ 2004 15:07, ο/η Konstantinos Margaritis έγραψε:> Χαίρετε,>   Θέλω να πω σε όλους ότι παραιτούμαι από το Debian Project. Ο λόγος> είναι ότι με προσέλαβε η Microsoft Hellas ως συμβούλου για την> καταπολέμηση του Open Source γενικά αλλά και του Linux ειδικότερα.>> Ευχαριστώ για τη συνεργασία σας>> Κωνσταντίνος Μαργαρίτης> Open Source IT Consultant> Microsoft Hellasÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ†ÛiÿÿðÃß­ç¦j)ÿ‚¿ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿøm¶Ÿÿÿ0ýúÞzf¢—ø+ýúÞy隊[®øœyú+¶†­ç¤þÊ^jH§