[SOLVED] Re: EURO X+mozilla+tahoma

DJ Art djart at linux.gr
Tue Sep 23 23:58:42 EEST 2003

On Tuesday 23 September 2003 19:19, Antonis Sidiropoulos wrote:

> LC_ALL=el_GR
> enw thelei el_GR.UTF-8
>
> Ligo periergo omws mou fainetai pws epireazei me auton to tropo
> to LANG. tha prepe?

Το ευρώ δεν υπάρχει στο iso-8859-7 encoding, οπότε "θεωρητικά" θα
μπορούσε να πεί κάποιος ότι καλά συμπεριφέρεται ο mozilla :)

Από την άλλη, δυστυχώς, δεν θα έπρεπε να έχεις αυτό το πρόβλημα :(

Σε μένα με LC_CTYPE=el_GR και όλα τα άλλα POSIX, το ευρώ στη σελίδα σου
μου το δείχνει σε όλες τις γραμματοσειρές (iso-8859-7 στο
view->encoding).

Κι αυτό συμβαίνει για τον απλούστατο λόγο ότι o mozilla όταν "διαβάζει"
€ στο html source έχω την αίσθηση ότι δε μπλέκεται με τα
encodings, απλά βρίσκει και δείχνει το σύμβολο του euro.

Μήπως παίζει κάτι άλλο ?? Τί έκδοση mozilla/X/freetype/fontconfig
έχεις ? Σε ποιά διανομή ? Α, και ο mozilla είναι compiled με gtk1 ή 2,
με xft-enabled ή όχι ?? (hint: γράψε στο url bar στο mozilla αυτό:
about:buildconfig)

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?