software raid in redhat 8

Giannakis Eleftherios legian at otenet.gr
Mon Sep 22 18:26:22 EEST 2003

Καλησπερα σε ολους,

Η ερωτηση μου αφορα το raid στο linux redhat 8.Αυτο που εχω υλοποιησει σε ενα μηχανημα (p-3 1000Mhz,512MB RAM, 2 ATA133 controllers, 4 x 120GB hdd's) ειναι ενα raid 4 δισκων ως εξης:
hdk+hdg->raid 0(md0)
hdi+hdd->raid 0(md2)
md0+md2->raid-1(md1)

Το προβλημα μου ειναι οταν ενας απο τους 4 δισκους βγηκε off.Τοτε για να γινει raidhotadd χρειαζεται(ακομα γινεται δηλ.) πολλες ημερες.Εχουν περασει 5 ημερες και εχει φτασει το resyncing στο 52% περιπου.
Αναφερω οτι το chunksize για ολα τα raid's εχει οριστει στα 128k απο 4k που ειναι το default.

Αν εχει αντιμετωπισει καποιος παρομοιο προβλημα, ας ριξει καμια ιδεα :)
Επισης οποια προταση για μεταβολη του chunksize η καποιας αλλης παραμετρου ευπροσδεκτη...

Ευχαριστω προκαταβολικα,