Μετονομασία μέσα σε αρχείο.

Antonios-Kornilios Kourtis el99027 at mail.ntua.gr
Mon Sep 22 14:12:59 EEST 2003

On Mon, Sep 22, 2003 at 12:24:56PM +0300, Nikos Galanis wrote:
> Γεια χαρά,
>
> Ποιούς άλλους τρόπους γνωρίζεται για να μετονομάσω διαφορα ονόματα μέσα σε ένα
> αρχείο και το αποτέλεσμα να το σώσω σε ένα καινούριο  αρχείο, εκτός του
> παρακάτω:

Όταν χρειάζομαι αυτό που αναφέρεις συνήθως κάνω το παρακάτω:

sed 's/word1/koko1/g ; s/word2/koko2/g' < input > output

Ωστόσο όταν χρειάζομαι να κάνω τις αλλαγές στο υπάρχον αρχείο
(κάτι που συνήθως συμβαίνει) χρησιμοποιώ perl:

perl -npi'.orig' -e 's/word1/koko1/g; s/word2/koko2/g' input

Η εντολή αυτή κάνει τις αλλαγές στο αρχείο input και σώζει το
αρχικό αρχείο στο input.orig. Για περισσότερες πληροφορίες
man perlrun.

Βέβαια με την καινούργια έκδοση του sed (4) μπορεις να κάνεις το
ίδιο πράγμα με sed:

sed -i.orig 's/word1/koko1/g ; s/word2/koko2/g' input

Δεν το έχω μετρήσει αλλα υποπτεύομε ότι το sed είναι
πιο γρήγορο απο την perl.

--
Kourtis Kornilios
"The worst is yet to come"