Encoding with MPLAYER

Lycourgus Papageorgiou lycourgus at panafonet.gr
Fri Sep 19 09:59:05 EEST 2003

Hi all.

Prospa8w na kanw divx mia tainia apo dvd (3 pass Encoding).
Exw kanei encode arketes tainies me ton mencoder.
Se orismenes omws kata th diarkeia toy prwtoy pass (encoding toy
hxoy me lame ktl) mou kanei skip ola ta mona (1-3-5-7 etc) frames.
Me ton mplayer to dvd to blepw kai to akouw teleia.
Gnwrizete ti mporei na ftaiei? Pws mporw na to apofygw ayto?

Thanks a lot
Lycourgus

--
Lycourgus Papageorgiou <lycourgus at panafonet.gr>