Boi8ia.. gia egkatastasi mikrou diktyou

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Thu Sep 18 15:27:43 EEST 2003

On Thursday 18 September 2003 14:24, Giannis Stoilis wrote:

> Kalo 8a einai na kaneis post kai sthn linux-greek-users, wste na

:-/  <== Στραβομουτσούνιασμα

χμ όχι, δεν είναι καλό γενικά κάποιος να κάνει post ΚΑΙ στην LGU ΚΑΙ
στην migrate2linux την ίδια απορία, γιατί πολλοί από εμάς διαβάζουμε
και τις 2 λίστες και ... καταλαβαίνεις πόσο "σπάσιμο" είναι.

Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρος ο ρόλος των δύο λιστών και από εκεί και πέρα
κάποιος καλό είναι γενικότερα να κρίνει που ακριβώς θα πρέπει να
στείλει την απορία του και γιατί.

Εν συντομία, μια απορία ΑΝ ΔΕΝ είναι εντελώς newbie-style και ΑΝ ΔΕΝ
αφορά το "πέρασμα" (migration) από ένα άλλο λειτουργικό σύστημα στο
linux (2 [=to] linux), τότε γενικότερα ας πούμε ότι κάνει "qualify" για
ένα τυπικό e-mail της LGU.

Από εκεί και πέρα, τα cross-posts στις λίστες linux-greek-users ΚΑΙ
migrate2linux γενικώς δεν επιτρέπονται. Από default ένα τέτοιο
cross-post δεν περνάει στην lgu, αλλά μόνο στην migrate2linux και
περιμένει το δικό μου approval για το αν θα μπεί και στην lgu (εκτός αν
το cross-post είναι κάποιου είδους ανακοίνωση, οπότε είναι οκ).

Αυτό νομίζω είναι αρκετά δίκαιο και για μας και για τους posters και για
το traffic.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, όπου υποθετικά το 60% των (έτσι κι αλλιώς) λίγων
μηνυμάτων της migrate2linux γινόντουσαν post και στην lgu, τότε
πραγματικά δεν βλέπω το λόγο ύπαρξης μιάς από τις δύο λίστες.

(Σε ένα τέτοιο πιθανό ενδεχόμενο, το ποιά λίστα θα ήταν στη μπούκα του
κανονιού αφήνεται ως άσκηση στον αναγνώστη ;)

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves