moirasma filladiwn - actions

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Wed Sep 17 16:49:10 EEST 2003

Γειά χαρά!

Χθες μοίρασα στο Τμήμα Μηχ.Η/Υ κ Πληροφορικής του Παν.Πατρών Α5 φυλλάδια
και κόλλησα καμιά 20αριά Α4 μονοσέλιδα [0] σε σημαντικά σημεία του
Τμήματος.

Οι μεταπτυχιακοί και καθηγητές μπορώ να πω πως έδειξαν ενδιαφέρον, πολλοί
από αυτούς σχεδόν ευχαρίστησαν που είχαμε την όρεξη να τους ενημερώσουμε.

Νομίζω πως η επιχείρηση είχε μεγαλύτερη "επιτυχία" απ' ότι περίμενα, και
μου πήρε 2-3 ώρες μόνο για να δω όλους όσους ήταν εδώ.

Υπάρχει κάποιος εθελοντής για να ξοδέψει μερικές ωρίτσες στη Στουρνάρη
εκτός από τον Μιχάλη Παπά που θα πάει εκεί το Σάββατο? Είναι ένα σημαντικό
πόστο και καλό θα ήταν να έχουμε κάποιο event για περισσότερο από μια
μέρα.

Θέλουμε να φτιάξουμε μια σελίδα στο hellug.gr για τα events που θα γίνουν,
ώστε να μπορέσουμε να τη δείξουμε στους Ευρωβουλευτές. Όσοι λοιπόν
σκοπεύουν να κάνουν κάτι, έστω και μικρό, να το πουν για να το αναφέρουμε
στη σελίδα.

Είναι ήδη Τετάρτη και νομίζω πως αν κάποιοι θέλουν να βοηθήσουν σε αυτό το
θέμα σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, θα πρέπει να δράσουν όσο πιο γρήγορα
γίνεται.

Δημήτρης Γλέζος

[0] http://cylug.org/~subbie/epatents/

--
Department of Computer Engineering and Informatics
University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)