Moirasma filladiwn gia software patents(Stournari/Panepistimia/klp)

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Tue Sep 16 15:44:05 EEST 2003

Στις 16/Σεπ/2003, ημέρα Τρίτη και ώρα 10:05, ο/η Nikos Kanellopoulos
έγραψε:

> Εγώ θέλω να παρατηρήσω ότι οι κανόνες σχετικά με το ν,
> υπαγορεύουν πότε το ν είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. Όχι ότι είναι
> λάθος να πεις "την νομοθεσία". Αλλά είναι λάθος το
> πολύ κλασικό (δυστυχώς) "ψωμί στη πέτρα".

Ένας απλός κανόνας για να θυμόμαστε τα σύμφωνα πρίν τα οποία μπαίνει το
ν είναι ο "καπετάνιος" (στα κπτ μπαίνει,επίσης στα ξ ψ = κσ πσ)
Αν η επόμενη λέξη αρχίζει από φωνήεν πάλι χρειάζεται το ν.

Τώρα όσο αφορά τη νομοθεσία κτλ κάνε ένα απλό τέστ
πες φωναχτά την νομοθεσία θα δείς οτι δεν ταιριάζει καλά
είναι πιο ευήχο και φυσιολογικό να κοπεί το ν του "την"
Ωστόσο πρέπει να παραδεχτώ οτι το "την" δεν είναι λάθος με τη στενή
έννοια του όρου.

Νίκος