Ελληνικές γιορτές στο KOrganizer

Fanurgakis Manolis mfano at freemail.gr
Mon Sep 15 12:00:04 EEST 2003

On Monday 15 September 2003 09:14, Konstantinos Georgokitsos wrote:
> Το KOrganizer δεν αργίες και γιορτές της ελληνικές γιορτές.
> Προσπάθισα να βρω κάτι στα iCalshare.com αλλά τίποτα.Ξέρει κανείς πού
> θα τα βρω, ή πως μπορώ να το εισάγω από το Outlook. Κώστας.

Έχω KOrganizer 3.1.0 σε kde 3.1.0 και τρέχοντάς το δεν βλέπω, με μια
πρόχειρη ματιά, να λεει πουθενά τίποτα για γιορτές/αργίες. Εσύ ποια
έκδοση τρέχεις; (Ή μήπως δεν κατάλαβα καλά και λες να γίνει import
κάποιο calendar που τις έχει ήδη μέσα;)

Αν κρατάει τις αργίες σε κάποιο αρχείο κειμένου ή άλλο format ίσως
μπορούμε να «μαγειρέψουμε» το αρχείο αυτό, προσθέτοντας και τις
ελληνικές.