Two processor & linux

D Lenis dlenis at lithos.culture.gr
Mon Sep 15 11:40:17 EEST 2003

ZORBADELOS KONSTANTINOS wrote:

 > Απλά να προσθέσω ότι και η Redhat διανομή κατά την εγκατάσταση το
 > αναγνωρίζει αυτόματα και εγκαθιστά smp kernel.

OK, Eυχαριστώ.

Και τώρα η ερώτηση που έπρεπε να γίνει πρώτα:

Αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ?
Θα επιταχύνω γρήγορα τις δουλειές μου ή πρέπει πρώτα να γίνω γκουρού για
να δω βελτίωση?

Ξέρω ότι το SMP HowTo λέει σχετικά με την ερώτηση "Χρειάζομαι πραγματικά
SMP ?" ότι  "If you have to ask, you probably don't. :) ",

αλλά:

1. Ο τύπος των εργασιών που κάνω (πολύ βαριοί μαθηματικοί πυολογισμοί
C/++ ,mathematica και τα σχετικά) φωνάζουν για SMP (τα μεγαλύτερα
clusters είναι στο Los Alamos -- προσομοίωση πυρηνικών όπλων οι άθλιοι
-- και σε σχετικά πρότζεκτς).
2. Το Howto είναι σχετικά παλιό ~ 08/2002 και ίσως έχουν αλλάξει τα
πράγματα από τότε.
3. Υπάρχουν τμήματα κώδικα με υπολογισμούς που με ενδιαφέρουν που είναι
SMP optimized, απ'ότι ισχυρίζονται οι συγγραφείς τους.
4. Εντάξει, έχει πλάκα να ασχολείσαι με "προχωρημένα" κουτιά (ο:

Ξέρω ότι εύκολες απαντήσεις δεν υπάρχουν, αλλά τι λέει η πείρα σας --
αξίζει τον κόπο?

Δημήτρης