peer to peer home network

Stratos Margaritis stratis at hellug.gr
Mon Sep 15 16:33:54 EEST 2003

Στις 15/Σεπ/2003, ημέρα Δευτέρα και ώρα 06:02, ο/η Tom Diamond έγραψε:

> Καλημέρα,
>
> Υπάρχει τρόπος να συνδέσω δυο υπολογιστές που τρέχουν linux(κάρτα με
> κάρτα) και απλά να βλέπουν ο ένας τον άλλο (όπως γίνεται με τα Win -
> καλά αυτό σχετικό είναι, συνήθως δε δουλεύει η σύνδεση :-ΡΡΡΡ).

Και βεβαια με ενα cross καλωδιο και βαζοντας IP διευθυνσεις στις δυο
καρτες, θα "βλεπουν" ο ενας τον αλλο. Τωρα για να μεταφερεις αρχεια θες
NFS η FTP μεταξυ Linux/Unix μηχανων και Samba για Linux με Winblowsss.

Stratis :-)

email: stratis at hellug.gr

BOOK Meanwhile, the starship has landed on the surface of Magrathea and
Trillian is about to make one of the most important statements of her
life. Its importance is not immediately recognised by her companions.
TRILL. Hey, my white mice have escaped. ZAPHOD Nuts to your white mice.