Linux Firewall (iptables)

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Wed Sep 3 16:52:12 EEST 2003

On Wednesday 03 September 2003 09:26, Antonis Sidiropoulos wrote:
> Profantws eixa steilei ena mail sxetika me ena linux bridge/firewall
> pou prospathousa na steisw (OK).
>
> To problhma pou antimetopizw twra einai oti den douleuei panta to ftp
> apo ta mixanakia pisw apo to firewall.
> Diladi, otan paw na ferw ena arxeio:
> * me wget kanei login,CWD kai kolaei sto LIST

...dhladh sthn prwth data syndesh apo ton server pros ta esena

> * me mozilla (kapou kolaei)
> * me paradosiako ftp ola paizoun mia xara.
>
> Ypothetw oti ftaiei to firewall, kai oti stis 2 prwtes periptwseis
> den mporei na anagnwrisei oti to neo data stream pou paei na
> anoiksei einai related me kapoia hdh establed connection.

Giati omws na paizei sta 2 apo ta 3... Yparxei h periptwsh na mh paizei
ka8olou to connection tracking module, opote na mhn exeis ka8olou active FTP,
kai gia kapoio logo otan xrhsimopoieis paradosiako FTP na exei passive mode
san default.

Gia to wget, dokimase wget --passive-ftp, "in which the client initiates the
data connection."

Gia ton mozilla, ta logs tou firewall 8a sou deiksoun ti prospa8ei na kanei
kai pou xaneis ta paketa.

-A
--
http://andrew.cmu.edu/~apapadop/pub_key.asc
3DAD 8435 DB52 F17B 640F  D78C 8260 0CC1 0B75 8265