compile one module *only* in debian

basilis bts at the.forthnet.gr
Tue Oct 28 14:53:37 EET 2003

b>    Όχι, τον έκανα compile μόνος μου. Πρώτα διάβασα το kernel howto και
b> μετά το howto για το κομπαϊλάρισμα του kernel ειδικά στο debian
b> (make-kpkg kernel_image κτλ). Ψάχνοντας στο ίντερνετ βρήκα οδηγίες,
b> για να κομπαϊλάρω κάποιο standalone module - φοβάμαι όμως μήπως στο
b> debian θα έπρεπε να γίνει κάτι διαφορετικό, καθότι (από όσο ξέρω) το
b> debian δεν χρησιμοποιεί τους πιο πρόσφατους kernel headers.

   To ίδιο ερώτημα έθεσα και στο linux.debian.users και μου προτάθηκε
το εξής (μόλις τώρα πήρα την απάντηση), το οποίο στα αδαή μάτια μου
φαίνεται λογικό:

make menuconfig (όπου προσθέτω το module που μου λείπει)
make modules
make modules_install

   Πώς σας φαίνεται; ;-) Το make bzlilo τι κάνει?

--
Best regards,
 basilis                            mailto:bts at the.forthnet.gr