compile one module *only* in debian

basilis bts at the.forthnet.gr
Tue Oct 28 12:10:10 EET 2003

Hello V13,

Tuesday, October 28, 2003, 12:55:23 AM, you wrote:

V> An xrisimopoieis etoimo compiled kernel (oxi apo esena) tote 99.999999% tha
V> exeis kapoy etoimo kai to module poy theleis... Psakse kateytheian gia ayto
V> kalytera (sto /lib/modules/2.4.22/kernel/...)

V> Apo ayta poy les mallon den ton ekanes esy compile opote den synexizo sta
V> parakato...

   Όχι, τον έκανα compile μόνος μου. Πρώτα διάβασα το kernel howto και
μετά το howto για το κομπαϊλάρισμα του kernel ειδικά στο debian
(make-kpkg kernel_image κτλ). Ψάχνοντας στο ίντερνετ βρήκα οδηγίες,
για να κομπαϊλάρω κάποιο standalone module - φοβάμαι όμως μήπως στο
debian θα έπρεπε να γίνει κάτι διαφορετικό, καθότι (από όσο ξέρω) το
debian δεν χρησιμοποιεί τους πιο πρόσφατους kernel headers.

   Oπότε στο /lib/modules/2.4.22... δεν βρίσκω τίποτα πέραν των
modules που είχα κάνει compile.. ;-(

   Τα πολλά howtos που κυκλοφορούν στο ίντερνετ για το λίνουξ, έχουν
το καλό ότι βοηθούν κάποιον άσχετο να στήσει quick and dirty κάποια
πράγματα. Δυστυχώς όμως, πολλά από αυτά δεν εξηγούν τι γίνεται πίσω
από τις τυφλοσούρτικες οδηγίες που δίνουν, οπότε κάποιος που
ενδιαφέρται όχι μόνο για το αποτέλεσμα, αλλά για το πώς ακριβώς
δουλεύουν τα πράγματα μένει μετέωρος.. ;-/

--
Best regards,
 basilis                            mailto:bts at the.forthnet.gr