compile one module *only* in debian

basilis bts at the.forthnet.gr
Mon Oct 27 12:53:19 EET 2003

Hello linux-greek-users,

   Επανέρχομαι με τις μικρές, ανόητες απορίες μου.. ;-)

   Έχω debian distro. Έστω ότι έχω τον kernel 2.4.22 και έχω μία μόνο
κάρτα δικτύου 3com κομπαιλαρισμένη ως module. Έστω ότι προσθέτω μία
δεύτερη κάρτα δικτύου με τσιπάκι realtek, για την οποία δεν έχω
κομπαιλαρισμένο το module.

   Πώς μπορώ να κάνω compile *μόνο* το module που χρειάζομαι, χωρίς να
μπρω στη διαδικασία να ξανακάνω compile όλον τον kernel από την αρχή?
Έψαξα στο google, αλλά μου προέκυψε ένας ολόκληρος ποταμός, όπου δεν
μπορώ να βρω το συγκεκριμένο που ψάχνω.. ;-( Στο debian πάντα..

   ΥΓ: Μήπως τις ερωτήσεις αυτές θα έπρεπε να τις κάνω στο migrate2linux?

--
Best regards,
 basilis                          mailto:bts at the.forthnet.gr