uninstall exim

basilis bts at the.forthnet.gr
Sun Oct 26 22:52:15 EET 2003

Hello linux-greek-users,

   Γεια σας! Όπως σας έχω πει σε προηγούμενο μήνυμά μου, τρέχω ένα
λίνουξ (debian), για να μοιράζω την adsl σύνδεσή μου σε άλλους δύο xp
υπολογιστές.

   Είμαι στη φάση που σβήνω περιττά προγράμματα από τον υπολογιστή
μου. Από ό,τι καταλαβαίνω το exim (προς το παρόν τουλάχιστον) δεν μου
χρειαζεται. Το πρόβλημά μου όμως είναι ότι όταν κάνω apt-get remove
axim μου λέει ότι θα κάνει remove και το anacron και το at. Κάτι το
οποίο δεν θέλω να συμβεί για ευνόητους λόγους.

   Αυτό γιατί συμβαίνει? Πώς θα μπορούσα να απεγκαταστήσω το exim
χωρίς όμως να φύγουν τα anacron και at?

   TIA

--
Best regards,