ip ranges calculation

basilis bts at the.forthnet.gr
Fri Oct 24 19:15:45 EEST 2003

Hello linux-greek-users,

   Εδώ και 2-3 βδομάδες έστησα ένα λινοξ μηχάνημα, για να μοιράζει
σωστά το adsl μου στους άλλους δύο υπολογιστές μου (μέσω switch - win
xp). Eπέλεξα το debian woody. Προς το παρόν το "χοντρό" κομμάτι έχει γίνει και απλά κάποια
πράγματα δεν μου δουλεύουν όσο όμορφα θα έπρεπε και θα ήθελα. Και
επειδή σκοπεύω να ασχοληθώ αρκετά με το λίνουξ στο μέλλον και είναι
ουσιαστικά η πρώτη μου φορά με αυτό το λειτουργικό (και με ουσιαστικά
ελάχιστη εμπειρία από unix), θα καταχραστώ αρκετά της βοήθειάς σας τον
επόμενο καιρό.. ;-)

   Το πρώτο που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: υπάρχει κάποιο πρόγραμμα
- καλκιουλέιτορ (για linux ή/και win) που όταν του λες
192.168.0.10/24 ή 192.168.0.10/255.255.255.10 να σου λέει το range των
ip addresses και το αντίστροφο?

--
Best regards,
 basilis tsapas                       mailto:bts at the.forthnet.gr