Den mou to shkwnetai...(to interface...)

lenny lenis at inp.demokritos.gr
Thu Oct 23 11:41:25 EEST 2003

Στις Πεμ 23 Οκτ 2003 10:03, ο/η Giannis Stoilis έγραψε:

OK, ειναι όμως μεγάλη ιστορία...
<megali istoria>
-- Γιατί έβαλες suse ?
Επειδή  έχει έτοιμα ένα κάρο έτοιμα πακέτα (περίπου τα πάντα)και επιειδή ήθελα να γλυτώσω χρόνο από cofiguration κλπ - το yast  τα κάνει όλα μόνο του και τα updates γίνονται γρήγορα και εύκολα-τρομάρα μου (και του).
-- Πήγαν όλα καλά?
¶ψογα.Κατέβασα και τους ντράϊβερς της ενβίδια (FX5200 128ΜΒ, ΠΟΛΥ περισσότερο από όσο χρειάζομαι, αλλά αφού μου βρισκόταν...), βίντεο πάιζει, ήχο έχει  και όλοι ήταν ευχαριστημένοι...
-- Όλοι;
Εμμ, να σου πω: Πήγα να δοκιμάσω το 3δ. Βάζω το gears  ~1800 fps, αρκετό μου ακούγεται.Βάζω το tuxracer για δοκιμή**** ΩΠΑ!! Κολλάνε τα Χ!Ούτε C-M-Bs, ούτε C-M-F1, ούτε τίποτε! (άσχετο: emacs rules).Αμάν, τα γνωστά καραγκιοζιλίκια της νβόδια λέω ):Εντάξει, κάνω reboot από SSH (το init 3 αποδείχτηκε ανεπαρκές), και συνεχίζω με τις άλλες, άσχετες δουλειές μου.***** ΩΠΑ ΩΠΑ και ΑΜΑΝ! Κόλλημα τα Χ στα ξεκούδουνα! σε xterm ήμουνα, fortran (ναi, fortran 95, αυτή την πονεμένη ιστορία τη συζητάμε μια άλλη  φορά) δούλευα, γιατί χαίρεται και χαμογελά ο κόσμος πατέρα...
-- Καλά, με τον ήχο τι σχέση έχουν όλα αυτά?
Δεν φτάνει που κάνεις ερωτήσεις, βιάζεσαι κιόλας!Λοιπόν, μετά από πολλές ώρες ψάξιμο, κατέβασμα ντράϊβερς,init 3, 6, 0 κλπ, κάνω strace chromium (το chromium είναι πιο βολικό για δοκιμές) και βλέπω ότι κολλάει στο μέρος του ήχου.
-- Ε;;
Σε ρούμπωσα, έτσι;Ναι, δεν θυμάμαι λεπτομέρειες, αλλά σταμάταγε να δουλεύει κάπου που έψαχνε για alsa, sound και τέτοια.Κάνω κλικ κατά λάθος μέσα στο term  που τρέχει το strace -- τζα! ξεκολλάει!Ποιο είναι το αστείο: Από κει και μετά όλα δουλεύουν ρολόϊ κατά τη διάρκεια του σέσσιον -- μόλις ξανακάνω λογκάουτ λογκίν στα Χ, ξανά μανά τα ίδια...***Πρόσεξε ότι μετά το λογκίν ήχος υπάρχει έτσι κι αλλιώς. Το πρόβλημα το έχουν οι 3δ εφαρμοφές με ήχο, που κολλάνε μόλις φτάσουν να ξεκινήσουντο ηχητικό τους μέρος.***
Αυτό που βρήκα ως λύση είναι να εκτελεί ένα alsasound restart αφού μπει στα Χ και δεν υπάρχουν πια προβλήματα. Μάϊστα: ούτε κολλήματα, ούτε αυθόρμητα  init 3 init 5 (το είχε κάνει και αυτό, μόνο του να βγαίνει από τα Χ και να με βγάζει στα καλά καθούμενα στον login manager), ούτε τίποτα, φτου φτου φτου.Με άλλα λόγια νομίζω ότι κάποιο πρόβλημα υπάρχει με τις openGL 3d εφαρμογές αν ο ήχος έχει ξεκινήσει πριν από τα γραφικά.Αν αντιστραφεί η σειρά εκκίνησης ίσως και να δουλεύει.Γιαυτό λέω να τον βάλω να ξεκινάει τον ήχο ΜΕΤΑ τα γραφικά στο init μπας και γλυτώσω από τα προβλήματα...
</megali istoria>
Aυτά.Νομίζω ότι το πρόβλημα ξεκινάει από τους αυτοματισμούς της Yast,  που τελικά αντί να μου γλυτώσουν χρόνο, μου φάγανε κανά δυό μέρες ψάξιμο.Τέλος πάντων,  Θα εφαρμόσω για αρχή τη λύση του Στοΐλη και βλέπουμε.Αν υπάρχουν άλλες κομψές ιδέες, ευπρόσδεκτες και θένκγιο για την υπομονή σας...

Δημήτρης
<>> Anyway, h pio kalh me8odos einai na kaneis> rename ta scripts sto> /etc/rc.d/rc[3,5].d/SXXmpla>> opou XX, bale kati megalutero apo auto pou> 8eleis fortw8ei prin ton hxo...>> mporeis isws na paikseis me ta pedia> "Required-Start" klp, alla den to exw kanei> pote gia na kserw pws ti kai pou...>> - Giannis