[OT] lasph: Steve Ballmer

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Oct 23 08:18:01 EEST 2003

Alexandros Papadopoulos wrote:
> De mporw na pistepsw oti aytos o an8rwpos einai CEO ths megalyterhs
> etaireias logismikou ston kosmo. Akougontas tis x8esines dhlwseis tou
> peri aykshshs ths asfaleias twn proiontwn ths Microsoft (meta apo mia
> 5ada patches), den mporesa para na plhmmyrisw me ena glyko synais8hma
> empistosynhs...
>
> http://andrew.cmu.edu/~apapadop/dancemonkeyboy.mpg (3MB)

Einai ligo palio to video auto... isws kai ena xrono exei pou to eida
prwth fora...

Parepiptwntos, einai enas POLY kalos CEO. Fernei kerdh polla sthn
etaireia tou. Kaneis den den mporei na to amfisbhtei auto. Allo an
diafwnoume mazi tou se polla pragmata...

Mou 8umizei tote pou katereuse o kentrikos database server apo mia
megalh etaireia kai me kalesan na dw ti exei. Ksenuxthsmenos apo thn
prohgoumenh mera, brwmontas akoma retsina kai kapno, me matia
katakokkina, ampaniaristos, aksuristos, axtenistos, me sporteks, tzin,
karo poukamiso kai ena petsino jacket, phga sthn etaireia, me ena
tsigaro na kremetai apo ta xeilei mou. Safws kai hmouna FOBERA akefos
kai tsatismenos pou me ksupnhsan gia na doulepsw, opote mpainw mesa sto
grafeio tous kai lew apla me atono ufos: "hr8a gia ton server".
Shmeiwsh: H hlikia mou tote: 23 xronwn.
autos: ma den sunenoh8hka na mou ton parete gia episkeuh! DEN 8ELW
METAFOREA! KAIGOMAI! 8ELW NA DOYLEPSW!
egw: hr8a na "episkeuasw" ton server, me to idio atono ufos pou eixa kai
prin.
autos me koitaei amilhtos gia merika deuterolepta. meta leei:" den
epitrepetai to kapnisma edw mesa, oute sto computer room".
egw: "kala, feugw..." lew kai kanw metaboh.
autos: "OXI! ETSI 8A ME AFHSEIS? KATSE, 8a sou brw kai tasaki..."
meta apo 30 lepta, to problhma eixe lu8ei, alla autos akoma me koitouse
straba...

xmm xmm... pws goustarw kati tetoia... :))) Bottom line: h emfanish se
ksegelaei, sxedon panta. mhn krineis apo to parousiastiko.

- Giannis Stoilis
Purosbesths