External USB HDD casings

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Tue Oct 21 05:16:01 EEST 2003

Papadopoulos wrote:

> Έχεις κάποια συγκεκριμένη κατα νού που να παίζει απροβλημάτιστα στο
> Linux;

Έχω την εντύπωση ότι ήταν αυτή: http://tinyurl.com/roo9
... αλλά επειδή δεν είναι την έχω εδώ τώρα (αλλουνού ήταν η κάρτα), δεν
μπορώ να πω με σιγουριά.

Δεν έχει κάποιο λόγο πάντως USB κάρτα να μη παίζει. Το ίδιο εξωτερικός
δίσκος. Το ίδιο USB camera. Όσα από τα παραπάνω έχω δοκιμάσει, έπαιξαν
απροβλημάτιστα - το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι να μαντέψεις αν έχουν
γίνει map στο /dev/sda ή κάποιο άλλο /dev/sdX (πριν σκεφτείς να
κοιτάξεις το /var/log/messages...)

> Το έχεις δοκιμάσει με FireWire;

Δυστυχώς δεν έχουν πέσει στα νύχια μου τέτοια καλούδια (ακόμα)... :-)

-Α