External USB HDD casings

DJ Art djart at linux.gr
Mon Oct 20 20:15:13 EEST 2003

On Monday 20 October 2003 16:42, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Είναι, αλλά δε το θέλεις. Είναι ΠΑΝΑΡΓΟ! Πάρε μια κάρτα High Speed
> USB2.0 (480MBit/s), αξίζει.

Χεχ, το προς τα πίσω compatible δεν το θέλω για το δικό μου PC. Στο δικό
μου PC έχω USB 2.0[0]. Απλά, ως external casing μπορείς να κάνεις βόλτες
το δίσκο σε διάφορα μηχανήματα τριγύρω και τα οποία δεν μπορούν όλα να
είναι usb 2, εξ ού και το compatibility :)

> (προσοχή! ΟΧΙ Full Speed USB 2.0, αυτό είναι απλά συμβατό με θύρες
> 2.0 και δουλεύει στα 12MBit/s! Αν θέλεις να περιμένεις 20 λεπτά για
> μεταφορά 1GB data, μένεις με αυτό.)

Εννοείς ότι αν ένα casing γράφει στα χαρακτηριστικά του Full Speed USB
2.0 και ΔΕΝ αναφέρει ρητά ότι παίζει στα 480 mbits/s, τότε είναι
ύποπτο ??

[0] Αν και δυστυχώς δεν διαθέτω καμία συσκευή USB 2.0, οπότε και δεν το
έχω δοκιμάσει :/ Το module ehci-hcd φορτώνεται επιτυχώς, πάντως. Και το
usb (1) netmod εξακολουθεί να δουλεύει όπως δούλευε.

ΥΓ: ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις τους :)
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?
A: Ιδιοκτήτης! ;-)