kollhma os root-> signal 11 (SIGSEV)

Salatas John john at csn.gr
Fri Oct 17 13:03:02 EEST 2003

<quote who="P at nos">
> Xairete Paides,
>
> eimai neos sto linux kai antimetopizo to ekshs problhma..
> otan mpaino os root sta X (SUSE 8.2) meta apo ligo tha mou skasei o kde
> crash handler kai tha mou bgalei oti o susewatcher efage ena signal 11
> (SIGSEV) kai auto mallon einai bug tou programmatos klp klp...
> epishs auto mporei an ginei otan anoigo konqueror, h kde control
> center..alla ginete polu suxna..kolaei bgazei to mhnuma to parapano

Kati exei kanei i SuSE me ton konqueror gia na xekinaei pio grigora. Koita
sto site tis gia updates.
Enallaktika xanakane compile to kdebase (mporwe na einai kai to kdelibs
-den ton kobw). An exeis to source rpm tis SuSE tha deis oti exei ena
patchaki gi auto pou sou perigrafw pio panw (den xerw to onoma tou alla
mallon tha to katalabeis) min kaneis apply to patch auto.