Karta grafikwn (SOLVED)

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Thu Oct 16 22:45:40 EEST 2003

On Thursday 16 October 2003 15:36, Thanos Kyritsis wrote:> Quoting Nikos Kanellopoulos <nkan at mantis.gr>:> > Την έβαλα ξανά την 7500 χθες το βράδυ.> > Παίζει μάλλον ικανοποιητικά,> > δηλ. glxgears 75fps σε fullscreen 1280x960.> > Και η τηλεόραση έχει σχετικά καλή ποιότητα> > και σε fullscren.> > Όμως με το dvd έχω πρόβλημα. Χάνει frames και> > κάνει στιγμιαία κολλήματα με σταθερή περίοδο.> > Αυτά με τον τελευταίο mplayer και δοκιμάζοντας> > όλους τους -vo drivers.> >> > Καμιά ιδέα;;>> Μου φαίνεται αρκετά περίεργο αυτό που λές. Δηλαδή κανονικά και χωρίς> acceleration (αφού μιλάς για P4 2.4 Ghz) το DVD δεν θα έπρεπε να έχει τόσο> χοντρό πρόβλημα.>> Μήπως το DMA στο dvd drive δεν είναι on ?>> Επίσης, τσέκαρε στο documetation του mplayer εδώ:> http://www.mplayerhq.hu/DOCS/en/install.html#video-cards>> εδώ ρίξε μια ματιά για το MTRR:> http://www.mplayerhq.hu/DOCS/en/devices.html#video-dev>> και δές εδώ http://www.mplayerhq.hu/DOCS/en/devices.html#vidix> το vidix που από ότι βλέπω είναι το προτεινόμενο vo για τις ATI κάρτες.
Τελικά έφταιγε πράγματι το DMA για το πρόβλημα με το DVD.Ένα hdparm -d 1 /dev/dvd και όλα καλά.Ευχαριστώ όσους το υπέδειξαν.
Τέλεια OpenGL screensavers με 0% CPU, πολύ καλό DVD, fullscreen τηλεόραση.Θα μείνω με την Radeon 7500 !
Σας ευχαριστώ όλους.
-- Νίκος Κανελλόπουλοςwww.himaira.net