Σεμινάρια για Linux

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Oct 16 17:12:21 EEST 2003

On Thursday 16 October 2003 16:50, DJ Art wrote:> Ένα πράγμα στο οποίο υστερεί ο σύλλογος είναι η "επαφή" με τους> επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις του ελληνικού χώρου που προσφέρουν> διαφόρων ειδών υπηρεσίες σε ιδιώτες, υπηρεσίες οι οποίες είτε> βασίζονται στο Linux είτε στηρίζουν το ίδιο το Linux.
Α, με πρόλαβες! Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ.
> Το πιο βαρβάτο παράδειγμα είναι τα σεμινάρια/μαθήματα. Είναι πολύς> κόσμος που ενδιαφέρεται να παρακολουθήσει μαθήματα για Linux. Ο> σύλλογος δεν κάνει σεμινάρια, όμως δεν υπάρχει και κάπου μια λίστα με> τις σχολές ή τους φορείς που κάνουν κάτι τέτοιο.
Πράγματι. Προτείνω να αρχίσουμε, βάζωντας μια αγγελία σε κάποιο έντυπο που θα το διαβάζουν σχολές πληροφορικής, π.χ. RAM κλπ. Τι λέτε για κάτι τέτοιο; Με πλησίασαν κάποιες σχολές στην έκθεση που σίγουρα θα τους ενδιέφερε κάτι τέτοιο.
> (ίσως και γιατί ανέκαθεν στο παρελθόν ζούσαμε με τη μιζέρια του να μη> διαφημίζουμε κανέναν στα sites μας για να μη θεωρηθεί καπέλωμα κλπ> κλπ).
Θεωρώ ότι είναι λάθος να σκεφτόμαστε έτσι. Δεν υπογράφουμε συμβόλαιο, απλά βοηθάμε τον μέσο χρήστη να εξυπηρετηθεί. Ούτε λεφτά θα παίρνουμε για να τους προβάλουμε, ούτε τίποτα, οπότε δεν τίθεται καν θέμα καπελώματος. Π.χ., το samba.org έχει αντίστοιχη σελίδα εδώ και πολλά χρόνια.
> Σκέφτομαι να σηκώσω μια λίστα στο linux.gr αναφέροντας όσους κάνουν> σεμινάρια ή μαθήματα για Linux. Τυχαίνει όμως να μη γνωρίζω κανέναν> φορέα που να κάνει σεμινάρια. Παρακαλώ λοιπόν όσους γνωρίζουν (ή αν> υπάρχουν επαγγελματίες του είδους που παρακολουθούν τις λίστες) να μου> στείλουν είτε προσωπικό e-mail είτε στο webmaster at linux.gr, να> συγκεντρωθούν τα στοιχεία και να αναρτηθούν κατάλληλα όσο το δυνατόν> γρηγορότερα στο website του linux.gr.
Μήπως θα έπρεπε να στείλεις αυτό το e-mail και σε άλλες mailing lists; π.χ. open-source?
> Παράλληλα, θα μπορούσαν να μου στείλουν e-mail οποιοιδήποτε> επαγγελματίες έχουν σχέση με προσφερόμενες υπηρεσίες ΜΕΣΩ Linux ή ΓΙΑ> ΤΟ Linux ή προϊόντα βασισμένα στο Linux κλπ κλπ κλπ. Για το> συγκεκριμένο θέμα και ανάλογα με τον αριθμό καθώς και με το είδος των> υπηρεσιών σκέφτομαι είτε να αναρτηθεί σχετική σελίδα πάλι στο linux.gr> είτε στο ads.hellug.gr.
Συμφωνώ επίσης.
> Είναι σημαντικό όταν έρχεται κάποιος ιδιώτης ή στέλνει mail και ρωτάει> "πώς μπορώ να κάνω αυτό ?" ή "πώς μπορώ να αγοράσω αυτό και από πού ?",> να μπορούμε να του δώσουμε μια απάντηση.
Βεβαίως
- Γιάννης Στοίλης