Karta grafikwn

Thanos Kyritsis djart at hellug.gr
Thu Oct 16 15:36:03 EEST 2003

Quoting Nikos Kanellopoulos <nkan at mantis.gr>:

> Την έβαλα ξανά την 7500 χθες το βράδυ.
> Παίζει μάλλον ικανοποιητικά,
> δηλ. glxgears 75fps σε fullscreen 1280x960.
> Και η τηλεόραση έχει σχετικά καλή ποιότητα
> και σε fullscren.
> Όμως με το dvd έχω πρόβλημα. Χάνει frames και
> κάνει στιγμιαία κολλήματα με σταθερή περίοδο.
> Αυτά με τον τελευταίο mplayer και δοκιμάζοντας
> όλους τους -vo drivers.
>
> Καμιά ιδέα;;

Μου φαίνεται αρκετά περίεργο αυτό που λές. Δηλαδή κανονικά και χωρίς
acceleration (αφού μιλάς για P4 2.4 Ghz) το DVD δεν θα έπρεπε να έχει τόσο
χοντρό πρόβλημα.

Μήπως το DMA στο dvd drive δεν είναι on ?

Επίσης, τσέκαρε στο documetation του mplayer εδώ:
http://www.mplayerhq.hu/DOCS/en/install.html#video-cards

εδώ ρίξε μια ματιά για το MTRR:
http://www.mplayerhq.hu/DOCS/en/devices.html#video-dev

και δές εδώ http://www.mplayerhq.hu/DOCS/en/devices.html#vidix
το vidix που από ότι βλέπω είναι το προτεινόμενο vo για τις ATI κάρτες.