Karta grafikwn

Nikos Kanellopoulos nkan at mantis.gr
Thu Oct 16 14:19:00 EEST 2003

>  Εγώ θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις την 7500, και μόνο αν δεις ότι δεν σε ικανοποιεί (!) να πάρεις
> κάτι άλλο. Άλλωστε, οτιδήποτε πιο καινούριο από άποψης 3D (= κάρτα με fragment programs),
> ανεξάρτητα από την εταιρεία (nVidia, ATI, Matrox, άλλη;), θα σου έρχεται με κλειστούς driver,
> με ό,τι προβλήματα αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Η συγκεκριμένη μάχη έχει χαθεί για την ώρα...

Την έβαλα ξανά την 7500 χθες το βράδυ.
Παίζει μάλλον ικανοποιητικά,
δηλ. glxgears 75fps σε fullscreen 1280x960.
Και η τηλεόραση έχει σχετικά καλή ποιότητα
και σε fullscren.
Όμως με το dvd έχω πρόβλημα. Χάνει frames και
κάνει στιγμιαία κολλήματα με σταθερή περίοδο.
Αυτά με τον τελευταίο mplayer και δοκιμάζοντας
όλους τους -vo drivers.

Καμιά ιδέα;;
(Κατέβασα χθες, αλλά δεν δοκίμασα ακόμη, τους
οδηγούς για Radeon 8500+ και glibc 2.2 [εχω 2.3].
Τί λες, θα παίξουν;)

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net