Karta grafikwn

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu Oct 16 13:20:55 EEST 2003

On Wed, Oct 15, 2003 at 10:49:48PM +0300, Nikos Kanellopoulos wrote:
> Χαιρετώ την λίστα.

> Επειδή είμαι απογοητευμένος με τα κολλήματα που τρώωμε τους drivers
> της NVidia (σε SuSE 8.2, X 4.3, glibc 2.3)και την Riva TNT2 κάρτα
> που έχω, σκέφτομαι να αγοράσω μιακαινούρια κάρτα.Παρακαλώ πολύ
> όποιος έχει κάρτα γραφικών με αξιοπρεπή υποστήριξη για 3D-επιτάχυνση
> και αναπαραγωγή DVD, ας μαςπει ποια είναι αυτή και σε τι σύστημα
> παίζει.

> Είναι θλιβερό σε P4 @ 2.4GHz να μην μπορώ να δω ένα DVD,και να έχω 4
> fps σε ένα 3D-σκάκι.Και με το Mandrake 9.1 είχα κολλήματα των Χ με
> τους οδηγούς της NVidia.

> [...]

  Ναι, αυτή είναι η μία άποψη. Η άλλη βέβαια είναι ότι δεν μπήκανε
στον κόπο επειδή η συγκεκριμένη κάρτα υποστηρίζεται κανονικά και με το
νόμο στα XFree86, τόσο στο 2D όσο και στο 3D. Έχω την 7500 AIW και, αν
και τώρα είναι σε άλλο μηχάνημα, η κάρτα μού δούλευε άψογα, και έβλεπα
και τηλεόραση κανονικά με τη βοήθεια των GATOS driver.

  Πάντως εδώ και λίγο καιρό (από αρχές Σεπτέμβρη, όταν γύρισαν
φαίνεται από διακοπές οι άνθρωποι :-p), η ATI φαίνεται να έχει πάρει
πιο στα σοβαρά την υπόθεση linux drivers· έχουν βγάλει ήδη δυο
εκδόσεις μέσα σε διάστημα ενός μηνός, και αν δεν κάνω λάθος φαίνονται
να ακολουθούν πλέον τις αντίστοιχες εκδόσεις των Catalyst για Windows.
Ακόμα δεν έτυχε να τους δοκιμάσω σε έναν φίλο μου που έχει την 8500DV,
αλλά αναμένεται...

  Εγώ θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις την 7500, και μόνο αν δεις ότι δεν
σε ικανοποιεί (!) να πάρεις κάτι άλλο. Άλλωστε, οτιδήποτε πιο
καινούριο από άποψης 3D (= κάρτα με fragment programs), ανεξάρτητα από
την εταιρεία (nVidia, ATI, Matrox, άλλη;), θα σου έρχεται με κλειστούς
driver, με ό,τι προβλήματα αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Η συγκεκριμένη
μάχη έχει χαθεί για την ώρα...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr