Karta grafikwn

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Wed Oct 15 22:49:48 EEST 2003

Χαιρετώ την λίστα.
Επειδή είμαι απογοητευμένος με τα κολλήματα που τρώωμε τους drivers της NVidia (σε SuSE 8.2, X 4.3, glibc 2.3)και την Riva TNT2 κάρτα που έχω, σκέφτομαι να αγοράσω μιακαινούρια κάρτα.Παρακαλώ πολύ όποιος έχει κάρτα γραφικών με αξιοπρεπή υποστήριξη για 3D-επιτάχυνση και αναπαραγωγή DVD, ας μαςπει ποια είναι αυτή και σε τι σύστημα παίζει.
Είναι θλιβερό σε P4 @ 2.4GHz να μην μπορώ να δω ένα DVD,και να έχω 4 fps σε ένα 3D-σκάκι.Και με το Mandrake 9.1 είχα κολλήματα των Χ με τους οδηγούς της NVidia.
Σκέφτομαι να αγοράσω την ATI Radeon 9000 Pro All In Wonder.Την έχει δοκιμάσει κανείς;
Από ότι είδα η ΑΤΙ βγάζει ξεχωριστούς drivers για κάιε μοντέλο(όχι όπως η nVidia) και δίνει κώδικα για ένα KDE3 Control Centermodule. Δυστυχώς μια Radeon 7500 που έχω δεν υποστηρίζεται (είναι φαίνεταιπολύ "παλιά", και δεν μπήκανε στον κόπο...).
Ευχαριστώ πολύ.
-- Νίκος Κανελλόπουλοςwww.himaira.net